vineri, 15 februarie 2008

O profeţie a Părintelui Filotei Zervakos

Un părinte cu viaţă sfântă, părintele Filotei Zerva­kos, un părinte care a făcut foarte multe minuni în timpul vieţii şi după moarte, a avut câteva vedenii minunate, în care a văzut cât de grea este, din punct de vedere duhovnicesc, situaţia din vremurile noastre:„Într-o noapte am văzut cum mă aflam împreună cu alţii departe de mănăstirea mea, pe marginea unei văi, în înaltul cerului fiind un nor întunecos, negru, care tocmai începea, puţin câte puţin, să se destrame. Şi de cum s-a luminat, s-a arătat desluşit fiara apocalipsei, având şapte capete şi zece coarne. La început, zbura ca un avion la înălţime, apoi a coborât şi s-a apropiat de mine ca la 15 metri. Şi am văzut, aşezaţi pe capetele şi pe coarnele ei, pe mulţi dintre stăpânitorii pământului, – zice cuviosul Filotei Zervakos – împăraţi, regi, prim-miniştri, precum şi dintre mai-marii Bisericii: papa, patriarhi, arhierei [pe toţi aceştia i-a văzut pe fiara apocalipsei], îmbrăcaţi toţi în veşmintele lor, mai-marii popoarelor, cu coroane pe cap şi sceptre în mâini, iar mai-marii Bisericii în veşmintele preoţeşti, cu mitre, cu mantii, cu toate însemnele. M-a cuprins frica şi groaza şi, mâhnit în inimă, am zis: Vai şi amar de vieţuitorii acestei lumi! Câtă întristare va să vină peste oameni, dacă stăpânitorii lor sunt slujitori şi robi ai antihristului!”

Niciun comentariu: