joi, 13 martie 2008

Iubirea lui Dumnezeu

Formulă de calcul:
"Adună cea mai tandră iubire pe care ai trăit-o, cea mai profundă pe care ai simţit-o şi cea mai puternică dintre cele care au fost turnate peste tine şi adaugă peste toate acestea dragostea tuturor inimilor omeneşti din lume, înmulţeşte totul cu infinitul, şi vei începe, poate, să ai o imagine vagă despre ceea ce este dragostea lui Dumnezeu!" (Hannah Whitall Smith )

"Adevărul este că Dumnezeu ne iubeşte. Indiferent dacă ne simţim iubite sau nu, indiferent ce am făcut şi de unde venim, El ne iubeşte cu o dragoste infinită, imposibil de înţeles.
Dumnezeu ne iubeşte nu pentru că L-am iubit încă de când eram mici, nu pentru că încercăm să-I fim pe plac. El ne iubeşte pentru că El este iubire. Iubirea Lui pentru noi nu se bazează pe ceva ce am făcut sau am putea să facem pentru El. Nu ţine cont de performanţele noastre. Nu merităm dragostea Lui şi nu am putea-o câştiga vreodată. Pentru că ne iubeşte, L-a trimis pe Fiul Său să moară pentru noi. Ne-a iubit din veşnicia trecută şi ne iubeşte pentru veşnicia viitoare. Nu am putea face nimic pentru a-L determina să ne iubească mai puţin; nu am putea să facem nimic pentru ca să ne iubească mai mult!"

Niciun comentariu: